2020. május 30., szombat

öregsávban...

12re pontosabban 11, 59-re már le is zuttyanhattam ide a számítógéphez itthon... a nagy túrám után (aminek ideje ugyebár szűkre van szabva, különösen ha a  nehéz kezdeteket nézem) (9-12, s passz, öregeknek)

csakhogy én előrelátó voltam. tegnap, már 10 körül lefeküdtem s aludtam is, igaz hogy 12-kor felébredtem, s kettőig fent is voltam, de igy is kijött 8 órára a 8 óra alvásidó pont, úgy hogy a szokásos kis fejfájással nem törődve (saridonnal igen).. nagynehezen felöltöztem (de nehéz művelet is lett ez újabban) s maszkot húztam, kesztyűt ...

először a postára gondoltam beugrok, mert nem álltak előtte, csakhogy benne igen (képtelenek megszokni a rendet, hogy kint várunk...)

aztán a patika, én nem tudom, mióta ez az új rendszer van, mindenkinek órákat kell bent eltölteni? már majdnem otthagytam, mikor kijöttek végre, kértem saridont, persze 20-asat adott 10 helyett, s meg se értette előbb, a maszkomban, hogy mit kérnék,  kértem még dona capsulát, de csak por van, de milyen jó, mondja, mert dupla adag, de ha nekem szimplát irak fel, miért akarja rámsózni, ezt a duplát, nem értem, tiltakozásom ellenére be is ütötte, kiüttettem, capsulát nem rendel, ha nem viszem el biztosra, holnap, nem garantáltam,ne tart, mert a port kérik!) kitántorogtam (ha egy patika nem tud tárolni, kockáztatva  egy db capsula gyógyszert  blindre...)

namég a spar.. hát ennyi öreget egy rakáson...., kezdem megérteni az öregekre panaszkodókat, rémesek (vagyunk).... a gondolák  közt még élveztem az áruk gazdagságát , az embereket viszonylag ki tudtam kerülni, végre gyümölcsöhoz is juthattam (szőló paradicsom - dobozban, nem is érdekelt az ára sok(bár otthon kiderült, a szőlőő penészes, ki kellett dobni)) meg joghurt, felvágott, kolbász, meg normális nescafe, chipsz,  stb(ezt eddig mind nélkülöztem  szállitóktól) hanem a pénztárnál egymás hegyén hátán, holott mögötte üres a bolt, s nem tudják használni persze az önkiszolgáló pénztárt (bár akkor nem értem, miért nem használják a rendes pénztárt , mikor a kasszás úgyis itt segédkezik...

egy nénire, ki teljesen a nyakamra állt , várva sorára, a szomszéd pénztárnál s a nőnél, aki pakol makd helyette, rá is szóltam, hogy üres a bolt, kitő. mitől fél, hogy lekési,,,,,?

na mindegy, kint már ezt is megbántam,(bár föl se vette, meg se mozdult) láttam, egy kerekesszékbe ült,,, egy fiatalabb, másik öreget kísérő  nő beszélt vele...

egyedül? (mtnt én, annak idején...)igen, a lánya székesfehérvári.. muszáj.. jobb is igy, csak otthonba ne menjen! megsajnáltam.

(hát persze magam is sajnálhatnám, a gumikesztűt a biciklinél levettem, és a jobb mutató ujjam kisebesedett alatta. a bal mutatóujjam meg megégettem tegnap,,,, de akkor is egyedül megküzdöttem!
(feladtam a csekkeket, vettem saridont és jól bevásároltam...majdnem 5000 ftért)

s igen, 11, 59 re zutty , itthon... épségben (remélem)ó, virusmentesen) itt vagyok... mintha el se mentem volna

1 megjegyzés:

  1. T.K. Juli, örülök, hogy láttalak (és egy kicsit hallottalak is) tegnap este a zoomban. :-) Én is remélem, hogy a zutty után is jól vagy, jól leszel bis Hudnertundzwanzig.

    VálaszTörlés