2020. május 7., csütörtök

muszájkint 72

ma újra 6 nap pihenés, kihagyás után kimentem

tegnap hamarabb lefeküdtem, volt éjfél  előtti alvás is, ami ugyebár duplán számit, s láss csodát: 6-kor teljesen kipihent voltam, elküldtem egy fontos, fotós mellékletes levelet, is, meg el is indultam rendben a patikába, meg a villamossági szaküzletbe, biztositékért

mert hogy tegnap megint kicsaptam..

muszáj lefékezni magam, mert mihelyt dinamikusabb vagyok, kicsapom a biztosítékot

s ráadásul azt hittem, hogy a hűtőben sincs áram, s jól megettem a mélyhűtőbe tett dolgokat, majdnem mind,  persze elkészités után (mécses és gyertyavilágitás mellett)   mikor meghallottam hirtelen a sötét konyhában a hűtő barátságos duruzsolását.  na ennyi baj legyen,,,

délután kivittem két szemeteszacskót is, ha már rendesen felöltöztem, leültem szemben a napra

de besodort a szél

vissza

majdnem úgy mint pár nap előtti álmomban.----

(jelzem: alig tudok járni, vagy mint ki részeg.. botladozva)

egyébként annyira fáradt és gyönge voltam napokig... hogy már arra gyanakodtam hogy elkaptam a koronát, még jó hogy nem akkor hallottam Ceciliát , aki ma épp e két dolgot emelte ki atipikusnak tünetek nélkül jelentkezhető koronavirusos fertőzésnél - végül is mindegy, ha elmúlt, lehet, hogy jobb is lenne (igy) túl lenni rajta, mert immunitást adna (oltani nem szándékoztatom magam, mint ahogy influenza ellen se kértem soha, remélem, nem tehetik kötelezővé ebben a katonás rendszerben sem)

ma kaptam egy Gálvölgyi paródiát is (immunerősitésnek)  (úgy látszik sorozat ez az operativ bizottságról) ,de ez halványabbnak tűnt., mit az első.

én nem bánom ha halványodik,meg a járvány is.... :) csak halványodjon,,tűnjön is el "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése