2020. május 14., csütörtök

találkozások

téblábolunk a posta előtt, rossz az internetjük, ezért bizonytalan, hogy mikor tudnak dolgozni, én a postafiókomhoz bemehetek (ahhoz nem kell internet) de csekkek, nyugdijak függőben, igy régi ismerősömnek, osztálytársamnak is....

én bemegyek a leveleimért,

aztán elindulunk komótosan, biciklinket tolva, (megvan a mésfél méter táv? nem biztos, feljebb húzom a maszkom).  én a patika felé, ő a fogtechnikai műhelybe, ahol dolgozhat

kérdi hol a lányom, hogy van, mondom Pesten, főszerkesztő, meg neveli  a fiát

van unokád?! derül fel a arca

igen, és épp annyi idős most mint mikor mi első osztályban együtt járunk..(7 évesen)  mondom

te voltál a legjobb tanuló -  mondja - pedig sokan voltunk több mint negyvenen,   mindent tudtál még azt is amit nem tanultunk

tényleg? én már nem emlékszem  -terelem másra a szót  én már nem elékszem vagy nem akarok emlékezni erre, zavarbahoz az eminensség utólag is)de arra igen, hogy hány fiú osztálytársunk mezitláb járt iskolába... l

igen , át az éren emleget egyet név szerint....

nem is tudják, most milyen jó dolguk van a gyerekeknek, meg nekünk is - teszi hozzá

ebben maradtunk volna, de kérdi nincs-e komoly bajom, a patika miatt

mondom , csak a szokásos :sziv, fej szédelgés

neki trombózisa volt, kórházban kezelték . azóta is szedi a vérhigitót... fásliz

mondom nekem is felírták, csak kényelmetlen

hanem ha vége ennek a cirkusznak, el is megyek ultrahangra én is, mert gyanps nekem még indig a lábam....

****

a patika előtt a fogorvos(om) mal találkozom,  remekül néz ki, pedig már ő is elmőlt 70, de tényleg remekül!!!! jó ránézni

ő is örül, hogy lát igy, "életben"

dolgozol?

igen, s várlak.... (reménytelenül)

remekül nézel ki, modom még egyszer, mert tényleg (s beszéljünk másról:)

mondom biztos jól kipihented magad, azért is....

lehet, 7 hétig, mutatja, ilyen nem volt mióta az egyetemet elvégeztem,,,

100 éve nem volt ilyen  - igy én

----

-olyanok vagyunk mint a kiscsibék, akiK kikeltek.. :)


4 megjegyzés:

  1. Az ilyen találkozások hiányoznak a legjobban a karanténból kicsit kiszabadulva is. De jól bemutattad!

    VálaszTörlés
  2. A.Á.Még csak egy hónap múlva leszek 70 .... S csak mindketten készülünk (egy évtizede) hogy a fogorvosod legyek. ( csak a pontosság kedvéért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. BOCS! De sokkal fiatalabbnak nézel ki, viszont! ...(azt hittem hat év van kzötünk) .S a "készülődés" miatt tettem zárójelbe, hogy fogorvos(om) vagy! :) :(

      Törlés