2020. február 14., péntek

zárójelentésre várakozás

jóval előbb beértem Szegedre, pedig csak fél órával kellett volna a kezdés előtt a félretett jegyemért, ez lett vagy másfél... kihalt a város, üres, sötét, hamar vissza is jöttem a Kárászról, meg Szechenyi térről, itt ülök az ujjáalakitott belvárosi mozi aulájában,



a galérián, iszom egy marhaerős kávét (80% arab és 20 valami kimondhatatlan nevű, az lehet benne az erő)  mert mint kiderült ez egy kávézó elrejtve a forrása...



tele vagyok várakozással, itt lesz Szabó István , kinek nagyon szerettem korai u.n. szerzői fimjeit, hiszen majdnem kortárs





de most őt is kikezdték mint ha "besugói"(?) szolgálataiért kapott volna lehetőséget e korai filmjei megvalósitásához


pedig hát az Oscart is pl nem ebből az időből kapta, és minden filmje remek

és én szeretem most is... a Zárójelentésére várva

***

(s már itt is van! :), szerényen, észrevétlenól, kicsit bicegve)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése