2020. február 29., szombat

Zala György kiállitása

hát bevallom kicsit szégyellem magam. Méghozzá a hiányos (képzőművészeti) műveltségemért,. hogy én nem tudtam, ki az a Zala (Mayer) György (csak azt , a kiállitására meghivó kapcsán , hogy a mzeumkerti szép Sisi mellszobrot ő alkotta



de itt a vándokiállitás képei között a könyvtárban derült ki, hogy egy  csomó szobrot, amit ismerek sőt szeretek is,  ő alkotott (és mégsem tudtam a nevét,eddig)

pl övé a Nemzeti Múzeum előtti Arany szobor (hányszor csodáltam, s fotóztam,), vagy ugyanigy a



a milleneunmi szoborcsoportot a Szépművészeti előtt....főleg az elérhetetlen messzeségű angyallal...



(nomeg ő csinálta a Tisza szobrot is amit ugyan nem szeretek a Parlament körüli térátrendezése során, mert túl magasra rakták...túlmérettezett, gigantikus alapzattal.)

hát mindig tanul az ember (...holtig)

(de azt se szeretem hogy ezt az egészet Trianon év (és név ) alatt verik nagydobra ,  )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése