2020. február 29., szombat

a vér nem válik vizzé

emlékszem, amikor először láttam, megjelent, bevonult, a városi fürdőbe, tollaslabdával, nem lehetett nem észrevenni azt a vonulást, annyira tudta magáról, hogy kicsoda micsoda , én persze nem.... (fiatal tanár voltam, napoztam a lugasrészben, tanitványokkal beszélgettem))

jóval később tudtam meg illetve jöttem rá, utólag,hogy ő meg akkor volt igazán kezdő tanár,,,

***

de mostanában (már ő is nyugdijas) .mint egy úthenger, úgy törtet az "iróságával"-

ugyanúgy, mint ahogy anno bevonult a fürdőbe a tollaslabdájával

csak most "toll" van a kezében ...

3 megjegyzés:

  1. a törtetése jóval szembetűnőbb... (és el is távolitó :( (nekem nem izlésem ez se,s ahogy ir se, azt hiszem a két dolog elválaszthatatlan egymástól)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. érdekes, eleinte, mig nem törtetett ennyire, jobbakat is irt!

      Törlés