2020. február 7., péntek

nem lehet megfelelni

nem lehet mindig mindenkinek megfelelni

ezt is a pszichológusom mondta, arra, hogy sajnálkoztam, hogy nem tudok mindig menni, amikor az unokám hiv, (és mindig hiv) pedig annyira mennék

meglepett, de meg is nyugtatott

elmúlt kicsit a lelkifurdalásom

vannak hátráltatló tényezőim és vannak kötelességeim, figyelembeveendők magammal szemben is, azt hiszem

ezzel hosszú távon még unokám javára is lehetek, jobban...

igen, nem lehet megfelelni - bármennyire is imádom- még neki se, mindig,....

meg kéne tanulnom, hogy én vagyok az első?

de ezt még leirni is rossz

(ma előadáson voltam, az érzeli intelligencáiról volt szó, s ott hangzott el ez a vicc, mi a különbség az önző és irigy ember közt, az önző, csak magára gondol, de az irigy egy fokkal jobb, mert ő legalább másra is:)

nem akarok se irigy se önző lenni (viccet félretve)

csak gyakran fáradt vagyok, s olyankor nem megy, nem megyek....

azt meg egy néző társam mondta....hogy sokkal többször akarok utazni az unokámhoz, mint ahányszor meg is teszem

jó megfigyelő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése