2020. február 11., kedd

epifániák

csak elmondom, két rejtély, az elsőt el akartam mondani, annak akivel most a másik esett meg...

már irtam a hirtelen elsötétedésről és a felhőszakadásról, szélviharról, ami amilyen gyorsan jött olyan gyorsan távozott

február 4-én dél után

akkor temették Török Jóskát, épp, irta egy ismerösöm,, hogy az erősitó beázott,késni kellett a sírba helyezéssel....

délelőtt hallom a rádióban... "édes néném"...hogy micsoda szélvihar kerekedett, Makón, söpört végig a Kálvária utcán , a katolikus temetőig, ahol Török József egyháztörténészt temették, és annyi viz zúdult a kiásott, nyitott sirhelybe, hogy várni kellett a temetéssel, szimbólum ez, s ő, aki olyan sokat foglalkozott szimbólumokkal tán megfejthetné, de valamit biztos jelent, a jövő mondhatja meg

mint ahogy az a személyesebb eset is ami velem esett, szintén egy temetéskor, II. János Pál pápa temetésekor 2005-ben, akit azóta  szentté is avattak, a diványról néztem a temetés helyszini közvetitését a tévéből, de nagyon ritkán láttam a piros ruhába bujtatott alakját,,,,őt magát... a nagy tömegben..el is bóbiskoltam s egyszer csak, mikor dléberesten(?),  megjelent a diványom előtti fotelban ülve,,, abban a piros v bordó ruhában, s egész jól láthatóan , életnagyságban.

mindig el akartam mesélni ezt Jóskának, de mindig elmaradt (profánabb dolgokról  beszéltünk)

már nincs kinek elmondani (csak most ide leirtam)

de most az zavar, hogy az ő esetét sincs kivel megbeszélni.....!!!!

....

ámbár anyu temetésekor is pont "akkor" kezdett esni a hó....se előtte se utána...

valaki azt mondta, hogy ez azt jelenti, hogy "boldog"....(?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése