2020. február 14., péntek

elutazás

utazom, csak 30 kmre, de mégis csak egy másik városba, s az elkészületei pont olyanok, mintha messzebbre (gázelzárás, vizóraelzásárás, hűtő kikapcsolás, számitógép leállitás, radiátorok kikapcsolása, áramtlamitás stb) szóval elutazás, és jut eszembe egyszer találtam is egy zsidó imát városunk elhagyására... tehát az imakönyvünk szerint mindegy is a táv, Biztos ez is egy atavizmus bennem :) de legalább tudom, miért is csinálok akkora faxnit még egy ilyen kis útból is. Hiába, hát elhagyom a városom-

és tudom, hogy Pesten is lehetne ennyit közlekedni, (metron, héven, villamoson, buszon, trolin) de az más, az városon belül van, s nem ELutazás....Hjaj...

8 megjegyzés:

  1. P.G.30 kilométerre ezt kell csinálni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt, megmagyaráztam, s azóta mindent vissza pillanatok műve csak és nyugodtabb vagyok (bármi történhetne)

      Törlés
  2. P.G.Meddig maradsz? Én kedvenc boltjaimba járok, majd mindennap 2-3 szórós távolságba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egy remek film diszelőadására mentem Szegedre :) itt a másik városon volt a hangsúly

      Törlés
    2. ez a Nagy kulonbseg, en is masik harmadik varosrol beszelek. Ott maradsz par napig?

      Törlés
    3. MÁR IRTAM, hogy mindent vissza is csináltam, csak egy diszelőadáson voltam (de többször nem irom:)

      Törlés
  3. A.SZ. értem a szimbólumot ami a sok előkészületet indokolja...akkor én úgy látszik sose hagyom el a várost lélekben, mert semmi ilyesmit nem csinálok, ha a világ túlfelére megyek is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ismerek én is olyan embereket, és én se voltam mindig ilyen (egyre nehézkesebb :( de már rutinos, és gyorsan megy legalább (oda is vissza is)

      Törlés