2020. február 6., csütörtök

portrék

ma később mentem rajzra (ha menésnek lehet nevezni, bicikliztem volna, de le-lefujt a szél )azaz orkán, tornádó? ilyet még nem értem meg) (közös ügyek miatt késtem, s meglepődésemre körbeülve az asztalt már mindenki előtt szinte kész portré feküdt, az asztal végében ülő (nevetgélő, s beszélő társunkat próbáltuk rajzolni,mert hamarosan én is már, csak nagyon előre ülve, de legalább láttam., kettőt is csináltam, késbb hátrébb ülve, hogy szomszédom még hátrébb ment, a szokásos hibák jöttek elő: megint kicsi lett , pláne az első variáció, meg halvány, meg szomorkásabb, mint a modell (dehát mindenki magát is rajzolja) vezetőnk is most beült, az ő rajza persze profi lett :) (bár az is szomorúbb, de azt mondja eleinte ilyen arcot vágott még) hát igen, jót beszélgettünk is közbe-közbe.... s az se semmi :)



2 megjegyzés:

  1. Szerintem egész jó! Megragadtad a jellemző vonásait.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj, sajnos nem én, hanem a vezetőnk (ő igazán profi, én csak vázlatokat csinálok...:(

      Törlés