2020. február 21., péntek

a filmek és unokám

unokámnak is feltűnt hogy túl sokat járok moziba (pedig közvetlenül mi nem is beszéltünk erről, anyjától hallhatta)....és máris kuncsorgott, hogy  vigyem el én is magammal, mondom ezek felnőtt filmek... meg ők tévén filmeznek szólt közbe anyja, én meg- ami igaz is -, hogy rossz a tévém egyébként évek őta, és azért megyek moziba , mig jó volt én is itthon filmeztem,,,de azért csak megállapodtunk, azt mondta névnapi ajándékba azt kéri, hogy vigyem el moziba, jó, de mit ajánl, anyja tromfolt , hogy azt nekem kell, de bölcs unokám kis gondolkodási időt kért és közölte is aztán velem - de csakis négyszemköz!!! -  a filmet,  amit kinézett, az előzetes alapján, ugye tudom mi az?,én is azt tegyem (cimet sajnos nem árulhatok el.. mert "négyszemközt"....) addig nézik a Nils Holgersont, a tévében, sorozat, mondom anyja is azt nézte, nahát , már akkor is volt tévé?!, csodálkozott el, persze, csak amikor én voltam kislány akkor nem, csak rádió, de a Holgerson film most más,s vidámabb (szerencsére)- mondja anyja...aztán én modtam, hogy megcsináltatom a tévét, meg a mosógépet, hogy nézhessek filmet meg moshassak, de unokám  rötyögött rajtam, ő úgy értette az összevonás miatt )vagy véletlen) hogy ugy mondtam?  hogy a mosgéppel akarok filmet nézni, hát az nem fog menni, de legalább megnevettettem (az is valami)....

2 megjegyzés:

  1. E.M: Én nagyon szeretem a mozit. Tévét szinte nem is nézek, de nem is hiányzik. Néha belenézek egy-egy műsorba és rájövök, ezek nem hiányoznak. A film más, de az újakat a moziban szeretem nézni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, más nagy vásznon, meg akkor az ember csak arra koncentrál, meg ráadásul új filmeket ott lehet látni valóban:) a gyereknek is úgy látszik nagyobb élmény mint a szokásos esti mesefilm

      Törlés