2019. március 4., hétfő

utóitélet

nahát ennyire negatív előítélettel még nem mentem moziba, s ilyen elégedetten se ki....

a Kölcsönkért lakást azért néztem csak meg, mert a bérletes színházunk utolsó darabja ez,  s már  6-án az lesz, érdekelt a leendő összehasonlítás miatt, de szörnyű rossz kritikát olvastam róla,ezzel szemben egy pillanatra nem lehetett elszakadni a vetitővászontól , annyira pergő ritmusa volt a filmnek, és lendületes volt,szinte egy lélegzetre fújta ki magát, ,szellemesen , jóhangulatún , mintha a színészek is élvezték volna a játékot... s össze is kacsintottak volna velünk egy kicsit :)

nem elemzem mélyen, jó volt és kész

nem kell hallgatni negatív kritikákra

(de nem is értem. mert a "maga nemében" ez egy jó, vérbeli  szórakoztató vígjáték volt

a beharangozót is csak utólag néztem meg:























(hát nem is biztos, hogy megnéztem volna ezek u
tán:)

1 megjegyzés: