2019. március 22., péntek

gyengülés

lányom mindig megkérdi hogy vagyok, s én szorgalmasan elmondom épp aktuális bajaimat, (reggel többet általában),de mostanában nincsenek is konkrétak olyan nagyon, csak el vagyok gyöngülve, szinte mindig fáradt

mikor búcsúzóul jobbulásfélét kiván, azt mondom neki,csak ERŐT kivánjon...

más nem hiányzik

(csak utólag jut eszembe mi is az a végelgyengülés?... mindig berzenkedtem ellene, hogy ilyen nincs, mindenki valamibe hal bele, most már nem vagyok benne egészen biztos, el tudom képzelni a gyengülésben végül a VÉGet is :(

3 megjegyzés:

  1. Én bízom benne, hogy csak arról van szó, hogy a frontok jönnek és mennek, és ez járul hozzá ahhoz, hogy erőtlennek érzed magad.
    (Zárójelben jegyzem meg, hogy ma reggel megittam a kávémat, ettem, majd mondtam a barátnőmnek a telefonba, hogy most muszáj visszafeküdnöm az ágyba, olyan erőtlennek érzem magam. Pedig én csak 65 leszek. Akár kezdhetek én is megijedni, hogy jön a végelgyengülés:(((

    VálaszTörlés
  2. Azert nem ilyen gyorsan: idot nem irtam.en most ebredtem delutani sziesztambol kave utan; ihatnam a kovetkezott...

    VálaszTörlés
  3. Azt nem hiszem h a frontok....

    VálaszTörlés