2019. március 9., szombat

Nőnap Makón

zsúfolásig (főleg nőkkel) a Hagymaház., jegyek ingyen voltak, de időben ki kellett váltani.

az alpolgármester bejön a színpadra, mond pár köszöntő szót, de inkább csak magának, magáról, hogy milyen jó neki, hogy egész nap, nőket köszöntget, s majd a műsor után is egy szál virággal vár bennünket...


Aztán bejön Miller Zoltán, térdén rongyos nadrággal, lifeg rajta az elvékonyodott rongy, ahogy ritmusra énekel, őrület...


énekel nagy hangerővel, fél playbackkel, rutinosan,mindenfélét Süt a Nap, Hej cigányt, rock and rollt, Mátékat (a nagy példaképet aki mégsem az),még a kislányát is behívja a színpadra a színfalak mögül, aki vele énekli, hogy Zene nélkül mit ér ő, hát remélem, hogy valamit igen, mert elég hamisan énekel, ahogy kiszűrődik gyenge kis  hamiskás hangja...


lesz két ráadass mert van itt vastaps... köztük az Azért vannak a jóbarátok, mit velünk énekeltet el, lehalkíttatva a kíséretet, ...

Jönnek a táncosok, jók, de rövidek, 3 szám mindössze


lent hiba keresem az én alpolgármesteremet egy szál virágjával...végül is a virágokat rakosgató kulturházigazgatónő ajánlja fel... elfogadom. Ne menjek már el egy nőnapról virág nélkül....Igaz, kicsit kókad, de otthon vázába rakom. (vár sorára, holnap - még nem tudja, de -Szerepet kap)



68 megjegyzés:

  1. G.E.L.L. Nagyon SZOMORÚ!!!!!

    VálaszTörlés
  2. N.E: Tiszta szégyen ez a ember

    VálaszTörlés
  3. J.M. Hát ha tényleg ilyen volt a NŐNAP akkor talán jobb is hogy nem jutottam el!!

    VálaszTörlés
  4. I.A:R. Hát! Én is örülök hogy, nem jutottam el.

    VálaszTörlés
  5. A.M. Mivel férfi vagyok, nincs olyan kiváltságom, hogy a nemem miatt ünnepelnének, ezért biztos nehezen tudom átérezni az esetleges csalódást. Annyit azonban megjegyeznék, hogy Czirbus Gábor jó szívvel ment köszönteni a megjelent hölgyeket, a műsor megtekintése és a virág elfogadása sem volt kötelező. Ez egy gesztus és van egy ideillő mondás a rosszul megírt szöveg szerzőjének: ajándék lónak ne nézd a fogát.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. G.B. A műsor szép és jó volt. A művész Úr nadrágját én is kritizálom, bár tudom, hogy most ez a divat, és Budapesten még a színházba, zeneakadémiára, operába sem öltöznek fel ünnepkőbe. Ezt tapasztaltuk már.

      Törlés
    2. Á.Cs.T. Igazad van! Nem is Gáborral van baj, a műsorral sincs baj, de intelligens.ember alkalomhoz illően öltözik! Mi is így tettünk! Ennyi!!!

      Törlés
    3. A.M. Nem is mentegettem a színész öltözékét.:)) Arra reagáltam, hogy Gábort alaptalanul kritizálták.

      Törlés
  6. a negativ megjegyzés szerintem elsősorban Miller Zoltán (nadrágjá)ra vonatkozott ! :) (s méltán) melleselge meg nem volt mit nézni az ajándéklón...mivel elmaradt) :)) (s ez még a rosszul megirt szövegből is kiderült, ami ezek szerint rosszul volt elolvasva!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A.M.az alpolgármester bejön a színpadra, mond pár köszöntő szót, de inkább csak magának, magáról, hogy milyen jó neki, hogy egész nap, nőket köszöntget, s majd a műsor után is egy szál virággal vár bennünket...lent hiba keresem az én alpolgármesteremet egy szál virágjával...végül is a virágokat rakosgató kulturházigazgatónő ajánlja fel... elfogadom. Ne menjek már el egy nőnapról virág nélkül....Igaz, kicsit kókad, de otthon vázába rakom.”

      Törlés
    2. igy történt..., de másról is szó volt!

      Törlés
    3. A.M. Mi ez, ha nem negatív megjegyzés?:))

      Törlés
    4. a kritikát is el kell tudni viselni,de nem kell kiemelni csak azt!mikor nem ez volt a főmondanivaló!

      Törlés
    5. ÉN a kommentekre gondodltam a negativ megjegyzésnél!

      Törlés
    6. A.M. Az egész szöveg színtiszta kritika egy önkéntes részvételű ingyenes műsornak és a szervezőnek.

      Törlés
    7. szervezőről szó sem volt, és van benne jó is: a zene- meg táncszámok :) nem dolgom valótlant irni, csak az igazat

      Törlés
    8. A.M. Nem tilos, csak ízléstelen, amit a kommentemmel szerettem volna megvilágítani, amiért a tisztelt tanárnő haragra gerjedt.:((

      Törlés
    9. haragról szó sincs, s még csak meg se lepődtem...
      Szerkesztés vagy törlés

      Törlés
  7. A.M. Még a művész kislányát is sikerült lehordani, ami mindennek a legalja

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg hamisan énekelt szegény, nem kellett vofna szinpadra vinni inkább

      Törlés
    2. A.M. Akkor miért haragos smiley-val tetszett honorálni a kommentem?

      Törlés
    3. ja, az csak ikon :) (ez is az :)

      Törlés
  8. A.M. Amivel igyekezett kifejezni valamit, nem igaz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nemtetszésemnek nem tudtam másképp jelét adni(kevés a választék)

      Törlés
    2. A.M. Dehogynem tudott, hisz azóta is serényen kommentelni tetszik.:))

      Törlés
    3. mivel az ikon magyarázatra szorult

      Törlés
  9. A.M. Ami túl sok magyarázatra szorul, azzal valami gond van.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. meg más is, ugy látszik! :) (nem kell mindenből politikai kérdést csinálni) véleményszabadság van (még)

      Törlés
    2. gond van az szövegértéssel meg egylb megértéssel...

      Törlés
    3. A.M. A “még”-hez annyit, hogy lassan 10 éve azt állítják bizonyos körök, hogy “már” nincs. A másik hogy nekem is jogom van a véleményem kifejtéséhez, ami nyilvánvalóan zavarja a tanárnőt, ez nagyon bántó.:((

      Törlés
    4. jogom van megvédeni az álláspontomat...de én befejeztem (ez már sehova nem vezet) keressen magának más vitapartnert (találna)

      Törlés
    5. A.M. Ön kezdett el vitázni kedves tanárnő, mikor reagált a kommentemre, tehát nem kellett keresnem.:))

      Törlés
    6. A.M. Az utolsó kommentjét is vastagon átírta, az eredeti nem így szólt.:((

      Törlés
    7. ? csak elütéseket szoktam utólag javitani, nem változtatom a nézeteimet, semmi okom rá! (viszont sajnos gyakran ütok melllé a szemem miatt,meg sietségből . ja meg van úgy hogy utólag irok be valamit sajna:) most is azt történt, aztán azt nem szokták elolvasni még sajnosabb... vagy figyelembe nem veszik, tartalmilag, mint most!de most már tényleg legyen VÉGE! Más dolgom van...

      Törlés
    8. A.M. Egy (hibásan írt) szóból lett egy bővített mondat. Másrészt akkor, ha legközelebb reagálni tetszik egy kommentemre, azaz megszólít, majd figyelni fogom, hogy merre alakulnak az írásai az utólagos szerkesztés által. Minimum nem etikus egyébként az alakítgatás.:((

      Törlés
    9. hogy mi etikus s mi nem erről ne nyissunk vitát!

      Törlés
    10. A.M. Minden kommentem és a rá érkező reakciókat mentem egyébként, pontosan emiatt, hogy ne tudják meghamisítani a szövegeim kontextusát.

      Törlés
    11. A.M. Már most, ezzel a reakciójával is vitázni kezdett tisztelt tanárnő.:))

      Törlés
    12. A.M. Fű alatt átírni a kommentjét, majd lelepleződni, az tényleg nevetséges.:))

      Törlés
    13. ez nagyon jó :) teljesen ártalmatlanok a javitgatásaim, vállalom értük is a felelősséget, de ezentúl inkább hibásan hagyom (bár remélem, nem lesz ezentúl :)

      Törlés
    14. A.M. Nem javítgatta, egy szóból lett egy bővített mondat. Azaz téglából egy fal.:)

      Törlés
    15. fú alatt? ez mi? Lelepleződni? ez mi? nevetséges...ez a kicsinyesség. De ráér!, de én nem. ALÁSZOLGÁJA!

      Törlés
    16. A.M. Nézze kedves tanárnő, vastagon átírta az egyik kommentjét, ami eredetileg egy szóból állt, erre felhívom a figyelmét és több kommentben kikéri magának a nyilvánvalót. Ezt minek nevezi? A legjobbakat Önnek!😊

      Törlés
    17. AZT IRTAM PLUSZBAN: HOGY JOGOM VAN MEGVÉDENI AZ ÁLLÁSPONTOMAT,EZT MOST ZÁRADÉKKÉNT MEGERŐSITEM!

      Törlés
    18. A.M. Önnek mindenhez joga van a tisztességtelenségen kívül.:))

      Törlés
    19. A.M. És elolvasva az utolsó kommentem, abból kiindulva nem újabb kommenttel reagált, hanem inkább az utolsót manipulálta, hogy a nullánál jobban rezonáljon.:((

      Törlés
    20. Jó lenne megalapozatlan ràgalmazàstól óvakodni.vigyàzzunk a szavakkal!

      Törlés
    21. A.M. Minden szavamért jótállok, ott vannak feketén-fehéren. A másik, hogy én vigyáznék az ön helyében a megalapozatlan fenyegetőzéstől ebben az esetben.:))

      Törlés
    22. A.M. És most újra elértünk a véleménynyilvánítás szabadságához, ugye kedves tanárnő?

      Törlés
    23. A tisztességtelenseg szóval ne
      dobalózzunk Feleslegesen.Csak ezt akartam mondnani.s nem fenyegetözni!

      Törlés
    24. Es mindig is a velemenynyilvanitas szabadsagarol van szó.

      Törlés
    25. A.M. A végén arról volt szó, hogy utólag megváltoztatta, más értelművé tette az egyik kommentjét, ami nem éppen dicséretes cselekedet. Az elején meg arról, hogy mentegette a rossz nyelvezetű és helyesírási hibáktól hemzsegő nőnapi műsorról szóló kritikus írást.:))

      Törlés
    26. Nem valtoztattam meg.csak bovitettem.mig
      nem jott valasz

      Törlés
    27. A.M. Egy szóból lett bővített mondat, ez megváltoztatásnak kicsit sok. Válasz meg jött tőlem, hisz az utolsó kommentem szerint írta át, hogy adekvátabb legyen a külső szemlélőnek. Ha újabb kommentben reagál, azt megtudtam volna keresgélés nélkül, de nem, inkább az egy szó helyett átírta bővített mondatra, ami csöppet sem tisztességes.:((

      Törlés
    28. Hagyjuk mar abba.a valasz nem ert ide mikor irtam de szerintem ennel a meddo vitanall vsnnak fontosabb
      dolgainki. Mindkettónknek!

      Törlés
    29. A.M. Először is ön reagált az én írásomra és utána minduntalan. Nem hagyom reakció nélkül az egyik válaszát sem, amely érdemben befolyásolja a vita kimenetelét, vagy az igazságot.:))

      Törlés
    30. A.M. A másik, hogy ott van a képernyőmentésen, hogy az én kommentem, ami alapján átírta az egyszavas reakcióját, már ott volt korábban is.

      Törlés
    31. Vegtelenul faraszto ez a bolhabol elefant ugy.javaslom vessunk veget neki.kar az idoert.

      Törlés
    32. Csak még:hiaba volt ott a valasz ha en nem lattam még.s ezt nem rogziti a mentes.

      Törlés
    33. A.M. Mégis annak a reakciómnak a tartalma szerint írta át utólag azt a kommentjét ahelyett, hogy újat ír, amiről értesítést küld a rendszer és tudok reagálni. Akkor semmi kivetnivalóm nem lett volna, de nem így tett, jó szokásomhoz híven újra átnéztem és azonnal kibukott a manipulációja.:))

      Törlés
    34. Ne hasznaljon ilyen szót manipulació! Nem illik ide..rám.és felesleges is lett volna! Aránytévesztes.

      Törlés
    35. A.M. Én használom ezt a szót, hisz utólag az egyszavas kommentjét átírta bővített mondatra, mi ez, ha nem manipuláció?

      Törlés
    36. :) abbahagyom ez mar nevetseges...

      Törlés
    37. A.M. Számomra nem az, utólag megváltoztatni egy (egyszavas) kommentet bővített mondattá, ezzel a vitának más kicsengést adni inkább siralmas, tisztelt tanárnő.:((

      Törlés
    38. V.M. A.M:szégyeld magad!

      Törlés