2019. március 8., péntek

kegyelmi tisztitás

írtam én már a jom kipuri "csodámról" amikor is a fehér ruhámra esett paprikás foltok szőrén -szárán eltűntek...

nos most nincs  semmi ünnep (egy hét múlva lesz csak zajin adar) de újabb csoda történt, beletenyereltem szintén fehér pulóveremmel a bableves kipöttyentett részébe, fel is szívta mind az ebédlőasztalról, mire hazaértem ki akartam szedni vízzel a nyomot, de nem találom sehol, ez a folt is szőrén szálán eltűnt

nagyon rossz minőségűek lehetnek a paprikák, hogy kiszáradás után nyomtalanul eltűnnek,  kifehérednek

vagy a csodák és a kegyelmi állapotok környékeznek

tényleg lehet, hogy valami isteni kegyelem ér, nincs jó mosógépem , és a jóisten így oldja meg a mosási nehézségeimet, mindent visszatisztít?!....

1 megjegyzés:

  1. Júlia Jusztina Pásty
    A paprika rossz minősége, velem is megtörtént már többször, hogy eltűnt a folt.

    Gonda Julia
    Muris...de egy gonddal kevesebb 😉

    VálaszTörlés