2019. március 26., kedd

satnya

olyan satnya lettem

jutott eszembe hirtelen ez a szó rám vonatkoztatva anélkül hogy pontosan tisztában lettem volna a jelentésével

utána is néztem rögtön, lám ezek a szinonimái, többek közt:..
nívótlan, rossz, silány, vacak, csapnivaló, szemét, hitvány, gagyi, értéktelen, tré, gyatra, ótvar, ócska, pocsék, kommersz, bóvli, borzalmas, borzadály, fabatkát sem ér, tropa, förtelmes, semmirevaló, hasznavehetetlen, használhatatlan, szörnyű, gáz









há ne mondom, én aztén udom leinpsiteni magam-..





jelentése: fejlődésében betegesen visszamaradt

átvitt értelemben: az elődeinál csekélyebb értékű, kisebb erejű, kevésbé életképes, kortársaihoz képest is visszamaradt, kevésbé életképes, kisebb erejű
...

máskor meggondoltabb leszek még gondolatban is....! :)

mert nem vagyok satnya! :) még csak nem is lettem az....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése