2019. március 23., szombat

mázolmányom

a festéshez nincs érzékem

csak a rajzhoz,
s most még csak ceruzát se volt szabad használni, csak azt a buta tompa nem engedelmeskedő ecsetet, hát meg is lett az eredménye, egy elég bumfordi mázolmány



persze megint nem vettem igénybe az egész lapot, így raktam rá , a két tárgyat még a lap végére...

lehet, hogy nedvesebben kéne használni a festéket, és bátrabban keverni a színeket

na majd legközelebb....

(remélem nem felejtek el a rajzkörre menni, mint legutóbb.. pedig akármilyen az eredmény.. jól érzem ott magam, s ha a magaméban nem is, más műveiben is tudok gyönyörködni!!)

2 megjegyzés:

  1. Szerintem főleg ahhoz kell szoknod, hogy "elengedd magad"... Egy festménynek nem kell olyan precíznek lennie, mint egy jól kihegyezett ceruzával készült rajznak (de még a rajznak sem muszáj...) A spontaneitás érdekesebb. De a te önkontrollra való hajlamod nyilván erősebb...
    Nekem pedig tetszik a kancsó és a cserép!

    VálaszTörlés
  2. Igen Az nekem is. Azt még a kezdeti onfeledtsegben csinaltam;)

    VálaszTörlés