2019. március 28., csütörtök

újabb mázolmányom

hát nem megy ez a festés

talán egy árnyalattal jobb mint a múltkori, de mégse az igazi

ráfogtuk, hogy "egyedi" (micsoda eufemizmus ez a pocsékra)

az "ecsetkezelésem" nem megfelelő, azaz nincs is, (összevissza használom, mások az ecsetjükkel oldják meg a plaszticitást is...)

most vizesebben használtam a festéket, de így meg összefolyt (akárcsak régen az akvarellem, iskolában...hiába óvakodom most tőle, de a temperával ugyanez lett a helyzet)...



rajzolni akarok!!!!

8 megjegyzés:

  1. Akrilfestékkel próbáltad már? Gyorsan szárad, és ha mr megszáradt, többé nem oldódik sem víztől, sem pl. a rávitt másik festéktől sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem, azt hiszem az nincs is a készletünkben (m
      int ahogy olaj sem... nehezen szárad)

      Törlés
    2. Olajjal nem tudok bánni, egyszer próbáltam, de nem ment. Az akrilt is csak majdnem víz nélkül, szinte szárazon használom - nekem a festéssel alapvető gondom, hogy a papír hullámosodik a vizes festéktől. Inkább rajzolok, az nekem sokkal biztosabb. :)

      Törlés
    3. azért ha u.n. akvarell papírt használsz, az nem hullámozódik annyira

      Törlés
    4. Igen, csak engem zavar a rücskössége, legalábbis én még csak olyan akvarellpapírral találkoztam, ami kifejezetten rücskös, textúrás volt.

      Törlés
  2. ZS. M. SZ. Zsuzsanna Miskolczyné Szabó
    A fény már nagyon jó a csupron

    VálaszTörlés