2019. március 23., szombat

tánc

Csanádpalotára kellett (illett) volna mennem a honismereti körrel egy parasztköltőre emlékezni, de olyan fáradt voltam és lassú, hogy úgy döntöttem ebéd után újabb alvás után átbattyogok a hagymaházba s belenézek a táncosok orsz. válogató soraiba... a junior s a gyerek kategóriát még  ki is fogtam... igazán élvezetes volt (épp hogy be tudtam préselni magam)


nekem különösen a balettok tetszettek (a Lady bird,  Varga balett,




de külön színfoltok voltak a kínaiak is (állítólag idén először (a nézőtéren is velük voltam körülvéve,,, vidám társaság és a gyerekek nagyon tehetségesek (jut eszembe a világhírű kínai cirkusz, hét nem véletlen...)




a modern táncok is jók voltak , de az én szemem jobb szereti a klasszikus mozdulatokat,...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése