2019. február 1., péntek

rajzolgatok

most egy csomó hangszert kaptunk magunk elé, abból kellett volna felépíteni valamit, hát én csak hevenyészve rajzolgattam, (szokásom szerint), így elmaradt a kompozíció, pedig volt fémlap is,,, a nyomathoz (de épp elég volt ezt hagyni egy példányban) ) Rögeszme (álom)témám is megpróbáltam lerajzolni: a három alak még csak-csak ment, de a szamár várhatóan kifogott rajtam, majd valami segédeszköz (fotó) után kell néznem?)

aztán észrevettem  egy csomó könyvet egymásra rakva, nosza azt lerajzoltam, de persze maradt üresen a papír jócskán, hát rérajzoltam az ott ülő társunkat is, észrevétlen, amit épp rajzolt



maradt vázlatnak persze  az is

ja még oldal-hátnézetből a hegedűt,
de azt nagyobb lapra, s ott is hagytam, a másik hegedű mellett)

nem tudom mikor szakadok el a vázlatszerűségtől...  s hogy mindent félbehagyok , s máshoz nyúlok

a múltkor is észrevették, hogy 4 Adonist  is rajzoltam, míg ők eggyel kínlódtak,-mint mondták,  de ők azt legalább kidolgozták(



(Azt hiszem van mindennek egy szimbolikus jelentősége is,.. majd egyszer kifejtem)

3 megjegyzés:

  1. N. Á. Hol a többi vázlat? Betakarták a könyvek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kirostáltam
      A szamarast csak készen akarom.a hangszerek semmi...a hegedű nincs nàlam

      Törlés