2019. február 7., csütörtök

hangszerek és hidegtű

ma is voltam rajzszakkörön, de nem nagyon megy ez a hangszerrajzolás (nem volt ihletem)




én igazán emberi portrékat szeretek leginkább rajzolni, azokat is inkább csak skiccelni... számomra nincs érdekesebb az embernél (a tévében is az interjúkat kedveltem, míg volt...)

igaz, nincs az embernél izgalmasabb

amúgy meg szorgoskodott mindenki, technikásan, hidegtű eljárást most végignézhettem sőt szagolhattam (felért egy kábítószerkúrával, majd elájultam a festék meg hígító szagától, de igazán szép lenyomatok készültek, úgyhogy nekem is neki kéne durálni magam (s még lehetőleg ebben az életben....:)



6 megjegyzés:

  1. Tényleg szépek összeségükben!
    Nekem ez volt egyik álmom, de több különböző ok miatt nem vittem végig, sajnos...

    VálaszTörlés
  2. N. Á. Linóleummetszet lenyomatai?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonda Julia
      nem , nem irom a szövegben? hidegtű (ja, a blog cime itt nem szerepel)

      Törlés
    2. de , irom "hidegtű eljárás". persze, csak a kép számít! 🙁

      Törlés