2019. február 14., csütörtök

pasztelljeim

szeretnék jól rajzolni, szeretnék jobban rajzolni

de ma kicsit meg voltam elégedve magammal

(por) pasztelleztünk, de amikor rájöttem, hogy jobb ceruzával felvázolni a testet,  a körvonalait, mint a bunkópasztellal,aztán  egy két fényfolttal meg árnnyal az egész  patront  megragadni (a lényegét)......



(a mozsár előtte nem lett eléggé mozsaras




de a patronra azt mondta  a vezetőnk is hogy jó, és elég is, nem kell tovább csinálni,mert ez így olyan mint egy rejtélyes költemény, amit nekünk (nézőknek, olvasóknak) kell kiegészíteni

úgyhogy végre a vázlatosságomból erény lett, hurrá! (mert azért nem tudok kibújni a bőrömből. :) ugyebár)

4 megjegyzés:

  1. Jó a szakkör vezetője - nem akarja rátok erőltetni saját nézeteit - és jó úton próbálkozol te is. Csak annyit tennék hozzá, hogy én a helyedben mellőzném a ceruzát, hiszen a pesztell nem is olyan "bunkó", érintése egyszerre finom és erélyes, a kéztől függ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak a szélső körvonalra hasznaltam egy halvanysarga szinest ami kesobb el is veszstt...de bunko a pasztell vége teljesen!.
      Igen, nem szól belénk, bàr néha nem is bànnàm...!;)

      Törlés
  2. Én a pasztell végét úgy "finomítom", hogy durvább papírt dörzsölök vele oda-vissza (mint amikor satírozunk). Így képződik az addig hengeres botvégnek egy kevés éle, és könnyebb vele finomabban is dolgozni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. közösen használjuk, nem akartam brutális beavatkozást, eg új volt, de a használattól ugyis kopik....

      Törlés