2019. február 13., szerda

gáz

piszkozat régről

GÁZ

Egész életében félt a gáztól
mitől pedig gyerekkorában
megmenekült

Anyja mesélte hogy Auschwitzban
hova vinni akarták pedig
a zuhanyrózsákból halálos gáz
sugárzott

Zuhanyozni sem szeretett
A kollégiumi közös zuhany taszította

A konyhájában háromszor is megnézi
eloltatta-e a gázt

lányától minden este megkérdi
eloltotta-e

Egyszer gázszagot érzett
egy irodalmi szálláson
kiköltözött egy fürdőkádba
ott reszkette végig az éjszakát

szobatársa azt mondta
meg foga írni

(2015)

(mint én most ezt)

4 megjegyzés:

  1. P.G.Örömmel latom a verseidet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt firkakent talàltam egy meghivon...selejteztem...kidobas elott gondoltam leirom (ide)..;)

      Törlés
    2. P.G. ezert kell rendezned a verseket

      Törlés
    3. mindig kallódik valami valahol :) (de igy legalább nekem is okoz meglepetéseket )

      Törlés