2019. február 4., hétfő

művészet és politika

elfogult vagyok, s bevallom, a művészet javára

s kedvéért elfelejtek minden mást

ha  Lázár.János . országgyűlési képviselőnk, egykori miniszter, felajánlja, hogy tart nekünk egy tárlatvezetést Koszta Józsefből, akkor én kezem-lábam törve (na ez túlzás, de) mindent megteszek, hogy ott lehessek (mint ahogy minden Páger-díj átadáson eddig ott voltam (remélem, most is, bár elfelejtettem előre jegyet kérni,s már elfogyott).függetlenül politikai pártbeli megfontolásoktól, Én tulajdonképpen meg is feledkezem ezekről

mint ahogy Páger szinészi játékaiban sincs semmi ("nácimultú"?)makula, és Lázár tárlatvezetésében sincs semmi "fidesz"-es

Sőt Koszta szociális érzékenységére mutat rá, a mezőgazdasági munkások ábrázolására.,...stb

én nem tudom miért kell mindenből politikát fújni

én nem lettem attól bősz "fideszes", hogy elmentem l tárlatvezetésre, s tátott szájjal hallgattam, figyeltem a képekre, amire felhívta a figyelmet  Lázár(a Délmagyar képén pl),



az Indexben meg, filmjük elején,  elég kritikus profillal, de nagyon figyelek, 


a filmjük második fele nem is Kosztáról szól, hanem Lázár   állítólagos vadászkastélyáról s átvezetése, hogy jól mutatna ott egy Koszta kép (ugye van neki? van, egy)

https://index.hu/video/2019/02/03/lazar_janos_tarlatvezetes_mako_koszta_jozsef/?fbclid=IwAR2TewvGSQz6J9PxqVAvvK2rS7GlwcduIvTcaHMt3st3rq6jCFWX68IEZVo


szomorú vagyok!

10 megjegyzés:

  1. O.S.H. Én úgy gondolom, hogy oka van annak, ha valaki másként látja még a tárlatvezetést is. Úgy kellene, ahogy Te látod! De vajon miért nem? Elgondolkodtató.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát el, ebben az országban mindenen el lehet gondolkodni!

      Törlés
    2. csak az a furcsa, hogy ott se voltak , (persze a dolgok előítéletes) természetéből fakadóan, akik negativ megjegyzéseket tesznek

      Törlés
    3. O.S.H. sokan direkt Lázár miatt nem nem mentek el talán.

      Törlés
    4. de akkor miért mondanak véleményt róla? ez az ő programja volt kizárólagosan, a kiállítást meg lehet nézni március végéig, én már többször is láttam, és ezután is fogom...

      Törlés
    5. O.S.H. én is megnézem...... :)

      Törlés
  2. J.J.P. A tárlatvezetéseket az utóbbi időben sajnos nem művészettörténészek tartják.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. műgyűjtők :) érhetnek hozzá azért kicsit "amatőrök" is...:) nem tudományos előadást vár az ember amúgy se egy tárlatvezetéstől

      Törlés
    2. J.J.P. A nőket meg különösen mellőzik!

      Törlés
    3. sajnálom, de ez pluszvezetés volt s nem a művészettörténészek rovására!

      Törlés