2024. június 9., vasárnap

tanárok és a beszéd

 kávéfizetés után leültem a Glorius recepciójánál, hogy belenézzek az ott heverő újságba

mellettem a recepciós, előtte egy nő, kinek élénken és részletesen ad felvilágositást a szállói szokásokról, rendről, olyannyira, hogy mikor a végén megkérdezte van-e valami kérdése a nőnek, az tiltakozott, valamit még akar kérdezni a parkolásról, de végül is azt is, MINDENT elmondott....

még azt is pl hogy a két ágy egymás mellé van ugyan húzva a két fiútestvérnek, de nyugodtan széthúzhatják, ha kell nekik egy kis levegő, egyébként légkondi is van, de az ablakot nem szabad olyankor kinyitni... stb stb

csak ámultam a részletességén és a szabatosságán

meg is jegyeztem - miután elvonult a család a két fiú és a férj is, akik eddig türelmesen ültek egy asztalnál, hogy - mindenkinek ilyen részletes felvilgosítást ad, és nem reked be?

mosolyogva szabadkozott: Tanár ember vagyok, és a tanárok szeretnek beszélni

já, erre még nem is gondoltam, pedig azt hiszem, én is....

1 megjegyzés:

  1. Róbert Buk
    Tanár recepciós.
    No itt a gond.
    Aki meg csak recepciósnak lenne jó, lassan az tanít.

    szerintem csak a nyári szünetben(?) vagy még nincs is, erre nem is gondoltam:( frusztrált lehet akkaor 🙁 szegény s kompenzál.

    VálaszTörlés