2024. június 26., szerda

a Lidlbe

 a lidlbe megyek, már este felé, de még messze a zárás, ami itt 9. 7 múlhatott csak.

persze a fotózás nem hagy el, érdekes a felhőzet a lemenő nap körül, észre se veszem, hogy a kocsi út lehajtóján állok, csak mikor már a sarkamban egy autó

de megúsztam, kép is lett, ha nem is túl jó, de nem annyira rossz se, hogy véletlen az előbb épp letöröljem...


najó

visszafele ezt csináltam, de ez más tészta azaz fa......:



két teherautóból munkásemberek bújnak elő, felmosó felszereléssel

egyikük bele is tette a kék vödröt a kisebb fajta kocsiba, amit én is szoktam vinni a vásárláshoz 100 Ft-ért (jó, hogy nem ugyanazt)

ácsorogtak, sétáltak, nem jöttek be, ők

csak úgy mellékesen kérdem a kártyás önkiszolgáló helyén szabadon mozgó alkalmazottat, hogy takaritó brigádot látok , itt fognak takaritani?

azt mondja, ne foglalkozzak vele

megemlitem neki a vödör meg a bevásárlókocsi találkozását

de változatlanul hárit, majd elmossák, nem az én dolgom 

hát tényleg nem (még szép)

ejtem is az ügyet

de később összetalálkozok egy másik itt dolgozó alkalmazottal tol valamit és mondja kisérőjének, hogy itt vásárlók vannak és NEM AKADÁLYOZTATHATJÁK ŐKET:::: (,,na tessék

mégis csak az én dolgom is

visszafelé nem is láttam őket, de a kocsijuk ott állt, igaz, Még volt idő 9-ig

még egy szép fotót tudtam csinálni a templomról , meg a fákról, 




sőt előbb Tünde nagy fájáról is...




ja? és a lényeg, hogy végre rendbe jött a hűtöm (nem is volt rossz tulajdonképen...Ööö,, hosszú... )de összefügg azzal, hogy a konyhai (földelt) konnektornál töltöm a gépet  itt az asztalnál, végében kuporogva, mig napokig sehol)

és jócskán vásárolhattam végre hűteni valókat, még mireliteket is.

milyen más a melegben egy hűtött szénsavas viz is akár....mint a melegtől langyos..


nehéz az élet. (kánikulában)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése