2024. június 1., szombat

HÁRSLOMB 2021 JUNIUS 1

 


2 megjegyzés:

  1. Éva Barócziné Jantos
    Egyik kedvenc fám a hárs... gyönyörű, formás alakja van + nem beszélve a gyógyhatású illatos virágairól.

    VálaszTörlés
  2. Lapis József
    "Gyűrött sálam őrzi már csak híven
    fehér kezed hársméz-illatát."
    13 é.
    Gonda Julia
    pont az volt a problémám, hogy a hárs illatát nem tudom mellékelni a képhez, és lám, most, igy , mégis idekerült...🙂 Jeszenyinnel, bokraink közt...🙂..
    13 é.
    Lapis József
    Rab Zsuzsa orrán keresztül 🙂
    13 é.
    Lapis József
    Megosztható esetleg a hely? 🙂
    13 é.
    Gonda Julia
    ezt nem tudom értelmezni... de a képet le lehet menteni... azt hiszem csak az "ismerőseim" láthatják - persze a természet mindenkié:)) (csak az albumban vannak más jellegűek is)
    13 é.
    Lapis József
    Arra gondoltam, hogy meghallgatható-e valahol az interneten az orosz változat? 🙂 Sajnos orosz analfabétaként nekem a rákeresés is gondot okozna...
    13 é.
    Gonda Julia
    jaaa, mindjárt ide linkelem, de cirill betűs, viszont van egy dalos változat egy filmből, azt hiszem, ahol oroszul éneklik...
    13 é.
    Lapis József
    Az utóbbi jól hangzik!
    13 é.
    Gonda Julia
    nem értem, de ahányszor felrakom a linkeket, annyiszor tűnik el... (majdnem mint Kőmüves Kelemenék fala...)
    13 é.
    Gonda Julia
    ez egy Kaláka feldolgozás (magyarul):
    13 é.
    Gonda Julia
    most is a 2 link eltűnt, úgy látszik, ez nem véletlen...
    13 é.
    Gonda Julia
    a linkek mindig eltünnek!!! 🙂 🙁
    13 é.
    Perger Évi
    jaj,pont azén gondolkozom már napok óta, mikor a hársfák alatt sétálok esténként,hogy kéne megírni az illatát...?:))
    13 é.
    Gonda Julia
    nem lehet! beszívni kell! megélni (nem -irni) ((mint majdnem mindent!!! inkább!:)
    13 é.
    Gonda Julia
    a vers (Jeszenyiné is) gyönyörű, de mégsem "ugyanaz", sok szempontból több, de más...
    13 é.
    Perger Évi
    én is pont erre jutottam!:)))
    13 é.
    Gonda Julia
    megyek is ki, "szagolni"...🙂 bár estefelé jobban érződik...
    13 é.
    Perger Évi
    főleg eső után...hihetetlen, ahogy elvarázsolja a levegőt és vele együtt az embert is egy picinyke virág illata:)
    13 é.
    Gonda Julia
    nekünk az utcánk tele van vele... "varázsutca"...🙂
    13 é.
    Perger Évi
    sztem érdemes!:))
    13 é.
    Gonda Julia
    az ablak előtt is, pont!:)) (ez csak most tűnt fel!:) nahááát....)akkor talán még be is jön a szobába kicsit, ha kinyitom az ablakot(?) 🙂
    13 é.
    Perger Évi
    Nekünk nincs az utcánkban, de a szomszéd utcában egy egész kis fasornyi van belőlük:))az én kertemben most a jázmin illata győz mindenek felett!:)
    13 é.
    Gonda Julia
    pont erre gondoltam (orgona - után) jázmin , ez a kertünkben volt,de idén még nem éreztem a jázmin illatát, hiányoltam is... ezek szerint pedig már virágzik az is....(?), majd "vadászom" - már a kertben nem tudom, de majd virágvárosunk utcáin....
    13 é.
    Perger Évi
    Bizony,hogy virágzik, nagyon is!:)Siess!!!:)
    13 é.
    Gonda Julia
    miért? mert mindjárt elhervad? az is?:(
    13 é.
    Perger Évi
    nem, de épp a közepén tart már:)
    13 é.

    VálaszTörlés