2024. június 17., hétfő

cukor nélkül

 nem túl kedves hozzsóám (eddig?) sose jutott eszébe, hogy - mint ahogy  többnyire másnak, kihozza a kávémat

most viszont kivételt tett, meg is lepődtem

mondtam, de kimegyek a teraszra, nem baj

elég sokat vártam, mert előttem egy párnak (akik amúgy utánam jöttek) különleges kivánságaik voltak

nem tudom hány éves lehetett a nő a fiatal fiú oldalán, de ahogy a szimpla kávé szóba jött, azt mondta, azt csak a nagyanyjuk ivott

hát nem tudom, lehetek-e én a nagyanyja, mert én még ittam szimplát, igaz anyu rendszeresem,,

na jó. leültem kint. és vártam



újabban váratlan zajoktól megijedek, most is az történt, ahogy a fatálcát a kávéval és vizzel asztalomra billentette

nade valami szemmel láthatóan hiányzott, hát persze: a cukor

visszamentem érte, a pulthoz, két cukorért,  a tálcámmal, s már az ajtó közelébe ültem újra le

mikor visszavittem , megemlitettem, hogy ugye nem tett cukrot a kávémba (mellé se)

nem , ő nem szokott ! - válaszolt magabiztosan és szemtelenül

nocsak...

sokan cukor nélkül isszák a kávét! - igy ő

azt tudom, hogy az igazi kávésok igy szeretik, - hagytam rá

de mióta vannak fölényben?, statisztikát csinált róluk (ezt már csak magamban...)

döntsem már én el, hogy cukorral vagy nélküle iszom, a kávét, sőt , hogy mennyi cukorral!

(azért a 600 Ft-ért - s egye fene továbbra is én viszem ki a kávémat....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése