2024. június 14., péntek

műzli szívgörccsel

 

ahogy beléptem a könyvtárba elfogott a dermesztő lehellete a(z elromlott?) klimának

pedig már megjegyezhettem volna, hogy ide csak bundában...!

lett is - tán a hirtelen hideg érösszehúzó hatása miatt szivgörcsöm , kétszer is, jócskán, még jó, hogy ha kardigán nem is, de befújos nitromint volt nálam

de azért jópár percet kint töltöttem a kiállitóterem máshogy "deres" sötétjében - várva a görcs elmúltát... ilyenkor számolom a 20 '-t, állitólag fölötte van az infarktus

mire bementem épp a könyvtáros épp a szokásos fozótózásunkra készült, egyre én is rákerültem,  no, nem épp haldokló állapotban látszom,  igy megnyugodtam




de ha már egy természetgyőgyász szavait lessük, az óra végén rákérdeztem erre a szivgörcsre

miutőn a lábgörcsöt - az is érint- kiveséztük)

kérdezte nálam van-e reflex es papir, hát otthon volt, de akkor jegyezzem, mit kell csinálni

s pont a veséknél kezdte, mi mindent kell, s hogy nyomogatni rajtunk

hát mondtam, én görcs esetén, meg se mozdulok , de azt mondta nem is akkor kell csinálni ezeket a műveleteket,  hanem rendszeresen egyébnként

(na ehhez sem lesz türelmem)

de a görcs alatt is a bordáimat nyomhatom - az használ (?)

maradok a nitromintnél, otthon van retard változatban is, meg legközelebb hozok bundát, de legalább egy kardigánt!











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése