2024. június 17., hétfő

élünk-e?!!

 Egyszer csak volt osztálytársam nekem szegezi a kérdést

Él még az unokabátyád?


ahogy mondják köpni , nyelvi nem tudtam

csak dühbe gurulva, elképedve, ráförmedni

hogy lehet valaki ennyire tapintatlan és sértő...

erre ő, de hát rég látta, (Kanadában él!), és már 90 ferhat

ezek aztán az érvek!

elóször is 5 évvel idősebb nálunk,  tehát 86

errre ő igazolva érezve magát ráerősit, kerekitve az 90 - mondja 


nincs ebben semmi szerinte....


najó, hát akkor én is megkérdezem  tőle: TE ÉLSZ? Vagy netán a szellemeddel beszélgetek?


Tényleg? és én élek? Még?


***

Mondjuk ha meg is fordult a fejében, hogy már nem él az unokabátyám,,,

sokkal emberségesebb lett volna, ha (előbb) azt kérdezi, hogy hogy van?! Nem?

de nem sehogyse látja be , hogy durva volt...


egyébként, jut eszembe  van egy másik unokabátyám is, (szintén Kanadában)akit ő nem ismer, ő túl van a 90en is jóval, (most született a 6. dédunokája, és küldte el a nemrég befejezett családtörténetét)

és épp ma beszélgettem Szegeden a szintén Kanadából itt levő unokanővéremmel, ő meg 91!!!

H. I. ÉLNEK!

Isten éltesse őket!!!!

2 megjegyzés:

  1. Hirsch Manyi Maria
    mazal tov mindannyioknak

    Hirsch Manyi Maria
    Tudod Gonda Juli ugy elgondolkoztam ezen , a batyam mindig mondja hogy kimindenki halt meg Makon es igen csak 60 es 70 kozeliek. Ugylatszik az emberek ebbol itelnek . Persze igazad volt hogy igy feltenni keredest. Izraelben 900 ember el 100 even feluliek

    Gonda Julia
    Hirsch Manyi Maria igen..sajnos mifelénk korábban halnak, de azért....megdöbbentem!!!

    VálaszTörlés
  2. Attiláné Barta Berényi
    Gonda Julia teljesen jogosan, ez már több,, mint tapintatlanság!

    Júlia Jusztina Pásty
    Kedves Júlia! Nem is olyan rég történt velem, egy távolabbi szomszéd, azt hitte, hogy én már hetedhét országon túl vagyok. Még nem, válaszoltam.

    VálaszTörlés