2024. június 13., csütörtök

KISFIÚ RÓZSÁKKAL 2020 JUNIUS 13


 

1 megjegyzés:

  1. Edit Martonosi
    Olyan elhanyagolt szegény, én még emlékszem arra, amikor a főtéren szebb napokat látott.
    4 é.
    Gonda Julia
    ugyan már, most se az, épp azt mutatom!

    Edit Martonosi
    Gonda Julia nekem régen, amikor még volt víz benne jobban tetszett. Mondjuk most nem csak e szoborral vagyok elégedetlen, hanem az egész város parkosításával. A Silver melletti ládák beültetése egyenesen borzalmas. Idén már a könyvtár elé is csak két á… Továbbiak

    Gonda Julia
    tehetségtelen a kertész, és borzasztó dolgokat raknak a virágok alá... a régi jobb volt sokkal,persze, de a kis szobor szerintem nem néz ki rosszul, ott, ahol van

    Edit Martonosi
    Gonda Julia nem a helyével van a bajom, az elhanyagoltságával. Koszos, gondozatlan, a vízet is hiányolom.

    Gonda Julia
    nincs elhanyagolva, le is tisztitották,körbe keritették, nézd már meg milyen inkább! én azt irtam, hogy NEM NÉZ KI ROSSZUL, ott ahol van....nem a helyet emeltem ki

    Edit Martonosi
    Gonda Julia és a körülötte lévő medencét elfelejtették, tele van kosszal, ott víznek kellene lennie!

    Gonda Julia
    biztos gond a vizvezetés,

    Edit Martonosi
    Gonda Julia nem tudom, de az egész város egy dzsumbuj, tele rakoncátlan, oda nem illő növényekkel. Most a szobrot is kis idő múlva el fogja takarni ez a futó rózsa, egyáltalán nem ide való növény.

    Gonda Julia
    én direkt a rózsákra fókuszáltam a fényképezáskor

    Edit Martonosi
    Gonda Julia igen, tudom. Maga a növény szép, de nem pótolja nekem a vizet, a szoborhoz az illik, emlékeimben olyan szép volt, ezért csalódás most.

    Edit Martonosi
    Gonda Julia a város legszebb rózsái a Kálvin utcán vannak, mindig megcsodálom őket.

    Gonda Julia
    sokfelé akad....
    4 é.4 éve
    Válasz

    VálaszTörlés