2024. június 5., szerda

HOLLÓSSY KORNÉLIA ELDUGOTT SZOBRA 2022 junius 5

 



1 megjegyzés:

  1. Ágnes Piskóthy
    Hol van?
    2 é.

    Gonda Julia
    megyeháza sarka

    Ágnes Piskóthy
    Gonda Julia nagyon szép

    Gonda Julia
    el van dugva az a szobor

    Gonda Julia
    megsajnáltam...azért adtam neki azt a rózsát, de csak távolról lehetett zoommmal

    Ágnes Piskóthy
    Gonda Julia feltétlenül megkeressük, ha ….

    Ágnes Piskóthy
    De kedves tőled!

    Ágnes Piskóthy
    Gonda Julia sajnálatos, mert nagyon szép. Nem tudod, hogy “valaki, makói vonatkozás” vagy egyszerűen egy gyönyörű nő?

    Gonda Julia
    ó, dehogynem ! hires énekesnő volt, Hollósy Kornélia, , a te doktorbácsid róla is irt!!!!

    Ágnes Piskóthy
    Gonda Julia Ő az!!! Igen írt, és köszönöm Juli💝. Butaság amit mondok, de nem el dugni kellene, hanem a valamikori színházhoz közeli helyre helyezni. Többen megismerhetnék. No meg az irodalmi háttér is még ismertebb lehetne a makóiaknak, no meg a sok túristának is.

    Gonda Julia
    itt eldugott, de védett! s én mindig megtalálom (tudatosan is keresve) egyébként letisztithatnák!

    Ágnes Piskóthy
    Gonda Julia 👍

    Nagy Ágnes
    Na én is ezt szerettem volna megtudni! Hol van ez a szobor?

    Gonda Julia
    mint irtam el van dugva, de én mindig kiemelem:)
    2 é.

    Jutka Joó
    Gonda Julia Az önkormányzat sarkán legalább valami figyelemfelkeltő.....
    1 é.

    Gonda Julia
    Jutka Joó szerintem elmennek mellette

    Jutka Joó
    Gonda Julia lehet, hogy sokan nem figyelnek rá, de attól még szép.
    1 é.

    Gonda Julia
    ki mondta, hogy nem, én arra irtam ezt, hogy ez figyelemfelkeltő -szerintem nem. de az is lehet szép, amit nem látnak -az ő bajuk! 🙂

    Erzsébet Bodzsár
    A makói városháza belső kertjében. A piac felőli oldalon. Nagyon szép!
    2 é.
    Gonda Júlia
    igy fogalmaz pontosan egy profi újságiró:) (de a piac azért odébb van 🙂

    Csávás Antal
    https://www.youtube.com/watch?v=Es9uaDx7z-0
    Hollósy Kornélia mellszobra Makón
    YOUTUBE.COM
    Hollósy Kornélia mellszobra Makón


    Gonda Julia
    emlékszem, jó sorozat volt!

    Gonda Julia
    köszönöm, hogy idetette!!!!

    Csávás Antal
    Gonda Julia a sorozat minden részét feltettem a YouTube csatornára. Ott legalább még elérhető.

    Gonda Julia
    nagyszerű, nagy érték, be lehetne tenni az Értéktárba is, nem?!!!

    Gonda Julia
    sajnos a youtuberól is tünnek el dolgok, tapasztalom! 🙁

    Csávás Antal
    Gonda Julia Nem tisztem megítélni, mi kerülhet az értéktárba. Majd a hozzáértők...🙂
    1 é.
    Válasz
    Zoltánné Derdák

    VálaszTörlés