2024. június 18., kedd

szanálások

 én vagyok rosszhiszemű? nem megértő?

mindenre megsértődő?

viszont hamar elfelejtem, ahogy kiírom magamból


most pl ez bánt!

az unokatestvérem összegyűjtötte a levelezésünket az anyukájával

jó nagy , dupla paksaméta (egy regény)

most találomra belenyúltam,, és meglepetésemre, olyan leveleket is találtam amit nem nagynénémnek, hanem egyenesen az unokatestvéremnek irtunk (anyuval) 

(emlékszem, kaptam már igy vissza fényképeinket is rokontól - ami megvan nekünk is, persze,,,)


nem tudom mire vélni...

(mért küldtük akkor el?) (esti kérdés)

1 megjegyzés:

  1. Edit Martonosi
    Talán csak nem akarja, hogy idegen kézbe kerüljenek, ezért gondolta, inkább legyen nálatok.

    Gonda Julia
    Edit Martonosi a neki cimzetteket még nézhetné! (A cím amúgy szanálás!!!)

    Gonda Julia
    Kétféle levélről írtam ugyebár ! 😉

    Edit Martonosi
    Gonda Julia igen, tudom.



    VálaszTörlés