2021. július 27., kedd

vetés aratás nélkül

 mindig csak vetettem

sohase arattam


2020 julius 

22 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Gonda Julia
      ő nem aratás(?) , de nagyon fontos , sőt a legfontosabb unokámmal együtt--- más vonatkozásban gondoltam, persze...

      Törlés
  2. Jutka Joó
    Had vitatkozzak! Ez így nem igaz. És a gimis tanítványok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát az is csak vetés volt--- 🙂

      Törlés
    2. Jutka Joó
      Gonda Julia de a végév a Tanárnő is ott van

      Törlés
    3. Jutka Joó
      Gonda Julia igen, de az igazi pedagógusok mindig tudták mit miért és kiért teszik a dolgukat.

      Törlés
    4. akkor én nem vagyok igazi

      Törlés
    5. Jutka Joó
      Gonda Julia ez így nem valós vélemény.

      Törlés
  3. Paloczi Gabi
    Gonda Julia a tanitasod mind aratas. Csak itt 65 evesen mesz nyugdijba, tehat nem foglalkozol evtizedeket magaddal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonda Julia
      Te is 65 evesen? Egyebkent lenyegtelen.a tanari palya ilyen.nem latszik az eredmenye.s ezt minden tanar tudja.aki nem akarja becsapni magat.

      Törlés
    2. Paloczi Gabi
      En soha nem mentem nyugdijba, de az allami nyugdijtamogatas 65 eves korban kezdodik.

      Törlés
    3. szóval azt akarod mondani, hogy most is tanitasz ?!!















      Törlés
    4. Paloczi Gabi
      Nem Julika. Nagy sajnalatomra soha nem tanitottam. 65 eves korom ota kapok nyugdijat. Let ferjem volt, mindketto meghalt. A nyugdijat az egyik ferjem utan kapom, mert 3 lehetoseg kozul ( 2 ferj es jomagam) az egyik ferjem utan kapom.
      Ettol fuggetlenul en azota is dolgoztam. Ebben az evben eloszor erzem, hogy egyre kevesebbet vallalok, es elfaradtam. Most foleg feldragakovekkel, linenfonalakkal es deli viragaimmal jatszom. 1-2 Ora utan mar faradok. Akkor a westiemmel az olemben jatszok. Itt el 2 gyerekem es 4 unokam, sajnos veluk most csak a neten, vagy autobol latom.
      Ritka, amikor nem tudom mit csinaljak😂😂😂

      Törlés
    5. akkor, ne haragudj, de ehhez a témához nem is tudhatsz érdemben hozzászólni...(én is percek alatt elfáradok, még a gépelésben is 🙁, nem tudom megszokni! 🙁

      Törlés
    6. P.G. Miert ne tudnek? Tudom mit veszitettem. Azt is tudom, mit vetettel, es azt is mit arattal. Te is tudod mit arattal. Lepten nyomon hallhatsz, volt tanitvanyaidtol. Pontosan ez az aratas amire a jo Tanar buszke lehet.

      Törlés
    7. ha azt irod, hogy én "évtizedeket magammal foglalkoztam" (nyugdij óta), s azért gondolom ezt -... de hagyjuk inkább!







      Törlés
    8. P,G. Varj, varj Juli, en azt a mondatot, ami zavar, nem szo szerint kell erteni. Amirol en tudok az az, hogy a 30-35 ev utani nyugdijazas, mellett az emberek dolgozni mennek, vagy is talalnak olyan helyen ahol dolgozhatnak is. Hogy van ez a torveny pontosan?

      Törlés
    9. Gonda Julia
      KI IGY, KI ÚGY, általában csökkentett óraszámban lehet (de eltértünk a tárgytól, nem baj)

      Törlés
  4. Erzsébet Bodzsár
    Julika, szerintem nagyon bőséges a termés. Szebbet,
    értékesebbet, hasznosabbat, maradandóbbat aligha lehet teremteni. A " termés" Mindannyiunké. NEM KEVÉS. Ennél nemesebbet nem tudok elképzelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonda Julia
      Kedves vagy... ha a ti aratásaitokat beszámitom, ugy igen...😉

      Törlés