2021. július 31., szombat

INKÁBB VEGETÁRIÁNUS--- 2008

 

azon tanakodok, hogy valami vitamin-ásványianyag pótlásra valószínűleg szükségem lenne, már hónapok óta nem teszem, ezzel szemben évek óta nem eszem húst...  Vannak speciális készítmények: kifejezetten vegetáriánusoknak (a húshiány pótlására), de van az öregek speciális igényeit figyelembevevő is... Na, melyiket vegyem?

lányom segít: a vegatáriánust, mert

inkább vagy vegetáriánus mint öreg!

na ezt a bókot most szépen becsomagoljuk, és eltesszük... bár az igazság az, hogy a vegetáriánusságot bármikor, az öregedést viszont sose lehet abbahagyni... tehát egyre öregebb leszek, a vegetáriánusság meg nem is fokozható (csak abbahagyható lehetne, mint már írtam - de az nem én lennék, mert ha én egyszer elhatározok valamit, meg is valósítom és tartom is hozzá magamat - így szoktam le a kávéról is, egyik napról a másikra, tökéletesen és visszavonhatatlanul)

a legjobb megoldás persze az lenne, ha gyártanának táplálékkiegészítő készítményt öreg vegetariánusoknak avagy vegetáriánus öregeknek (ez már csak árnyalati eltérés)

a helyzet az, hogy nem kaptam! egyik félét sem! brrrr....

lányom viszont huszonegynehány évesen  szemránckrémvásárláson gondolkodik

s ráadásul egyre gyakrabban eszik ő is húsmentes, vega menüket...



aliz2.
 :: 2008. júl. 31. 18:43 :: 29 komment :: Címkék: egeszseg

1 megjegyzés:

  1. SAJNOS(?) AZÓTA ESZEM HÚST (na nem sokat) és kávézom is (na max. 2-t)

    VálaszTörlés