2021. július 25., vasárnap

TÜRELEM 2009

 JULIUS 23


türelem

csöng a vezetékes telefonom (vagy külföldi rokonok szoktak azon hívni, vagy mindenféle reklám-, jótékonyság-, választási kampány-, statisztika egyéb céllal, telefonkönyvből kikeresve a nevemet..., most viszont nem rokon hív, és nem is a telefonkönyvben található hivatalos asszonynevemen, hanem a lánykorin nevez meg egy határozott, hadaró férfihang, sőt még azt is hozzáteszi, hogy az anyukája "küldött" hozzá, s mondja is, egyből, lélegzetvétel nélkül, hogy őt németül kellene megtanitani, mondom, jó, jó, csakhogyén nem tudok németül..., bár nyelvtanár vagyok(voltam), de más szakon; tenné is le egyből a telefont, de azért én még segitenék neki, mondván, a gimiben érdeklődjön, én is ugye ott tanitottam, csak nem németet, de ott ajánlhatnának neki némettanárt is, csakhogy ő kifejezetten idős tanárt keres, mondja, mert azoknak van türelme... mondja türelmetlenül, s még azt is hozzáteszi, 2 hónap alatt kell megtanulnia németül...

nahát, az ő tempójában lehet, hogy menne is(?),legalább is ahogy ő elképzeli a nyelvtanulást ill. nyelvtudást, de  az idős, türelmes (német)tanárok talán valamivel lassabbak, és reálisabbak...  és bizonyára más erről a véleményük...


aliz2. :: 2009. júl. 23. 19:25 :: 7 komment :: Címkék: epizodtanulas




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése