2021. július 31., szombat

ábrándok, évek

 már közelebb vagyok a 79-hez, mint a 78-hoz... s ez már majdnem (kikerekitve) 80

határszám. Persze kérdés azt megérni is. Minden kérdés! Már...

szeptember 4-én lesz a 60 éves érettségi találkozónk

mindig be szoktam számolni róla, a nevezetes 50-ről felkérésre a Marosvidék folyóiratban is.

egy osztálytársam az irta: gyűjtsem az erőt a 6 0 .-ra---

hát, már mindenhez az kéne

jó lenne megérni a vasdiplomám is , az is 60. év diploma óta

s Szegeden átvenni, 2026 ban, 5 év múlva, 83 évesen...(ekkor már 13 lesz az unokám.. jó lenne megérni a ballagását is... stb... nincs vége ... az ábrándozásnak...

az időnk meg véges, kiszabott...


julius 27

5 megjegyzés:

  1. Szeretném, ha a vágyaid teljesülnének.:)

    VálaszTörlés
  2. Én is azt kívánom, hogy teljesüljenek a vágyaid! :)

    VálaszTörlés
  3. Aliz, az ötven éves díszoklevélre nem tartottunk igényt, el se mentünk a találkozóra. De ez a 60. éves diploma akár életcélnak is beillik az én helyzetemben. Majd meggondolom.A te vágyad váljon valóra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. helyes, és igy tovább!

      (nekem már-már abszurditásba hajlanak a vágyaim:)

      Törlés