2021. július 31., szombat

NYOMTATÁS VS IRÓGÉP 2012

  

nyomtatás vs irógép

nem működik a nyomtatóm, márpedig szükségem lett volna egy vagy 2 oldalnyi szövegem kinyomtatására, azaz papiron való megjelen(tet)ésére, mert csak postai uton fogadja, ahova irtam...

hát mit is csináljak?

legnyilvánvalóbb az lett volna, hogy leirom irógéppel. A -számítógép miatt - rég használaton kivüli, kis táskagépem a sarokban árválkodik jóideje. Meg is emeltem. Volna. De már ott kezdett nem könnyen keresztülvihetőnek lenni az ötlet. Kőkorszaki? végiggondoltam: most hall(g)assam a csattogását? ha valamit félreütök, mit csináljak? fessem le fehérrel? (biztos beszáradt már , ha volt is ilyen folyadékom!). És amúgy is... Áh... Elkényelmesedtem.

azt hiszem, inkább nem küldöm el.

de ki hallott még ilyet, hogy postai úton? nahát.

mikor van emailjük. ("elektronikus postafiókjuk")

pedig mennyit irógépeltem valaha! hány oldalt! (nem 2-t)

 


aliz2. :: 2011. júl. 30. 0:16 :: 10 komment :: Címkék: irasirogépszamitogép



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése