2021. július 26., hétfő

HELYKIHASZNÁLÁS 2010

helykihasználás

rossz irányban szálltam a 75-ös trolira, bosszankodtam is, a legközelebbi állomáson és itt szálltam le, hogy visszaforduljak, de mikor megláttam szemben ezt a zsinagógát, már nem bosszankodtam,



vagy közelebb menve máson?

 


 

hasznositottak már zsinagógát hangversenyeknek,

különböző kulturális rendezvényeknek

(bár ezt tették volna legalább a mi lebontott , gyönyörű zsinagógánkkal...)

 

sportcélra hasznositást eddig még nem láttam

mégis csak van új a Nap alatt?

(szemben a Prédikátor könyvében irt:

"nincs semmi új a Nap alatt"-tal")

 

 "Megfontoltan járj, amikor Isten házába mégy!"


aliz2. :: 2010. júl. 24. 23:36 :: 8 komment 
Kategóriák: 
vélemény :: Címkék: Budapestvelemenyzsinagoga



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése