2021. július 29., csütörtök

az esküvője előtt

 az esküvő előtti estére

hívott randevúra

persze én nem tudtam róla

mármint az esküvőről

egész nyáron külföldön voltam

méghozzá nyugaton

(s ez imponált is neki

 "belevaló" lettem...

de nem,..)


véletlen hallottam az esküvőről

még időben - mi lett volna ha nem?

istenem!

mi lett volna?!

én lettem volna a  "legénybúcsúja"?

jajistenem....

de jó, hogy meghallottam...


vagy fordulhatott volna a kocka?

hiszen évekig évődve kerülgettük egymást..

(egy gimibál óta...)

már senki se tudja...

végül mi lett volna....






3 megjegyzés:

  1. Éva Barócziné Jantos
    Szomorú történet... Sok ilyen "mi lett volna" volt az életünkben... Ki tudja, valóban, mi lett volna...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen--- (már nem él, és én akkor láttam utoljára)

      Törlés
  2. érdekes szinkronicizmus, épp most láttam egy francia filmet : 3 szív---egy elmaradt randevúról, amit követett egy (elhibázott) házasság, majd visszatérés...újraelmenés és infarktus... (jobb nem bonyolitani a dolgokat, nem?)

    VálaszTörlés