2024. március 31., vasárnap

tanári koncert

 Bartók születésnapján igy illik , koncertet tartani a valahai Bartok iskolának, de mivel pár napra rá van Istók Margitnak , az egykori zongoratanárnak, - kit nagy személyi kultusz övez- is,  , mintha inkább  az ő emléke lett volna jelen..

mindegy

az Istk Margit koncert bérlet jegy tulajdonosok sorsolásáról a végén ki is jöttem (bosszantó amúgy is ha muszájból vannak ott a gyerekek, s nem tudják lekötni őket, vagy odahatni, hogy csendben maradjanak , legalább másokat ne zavarjanak a zeneélvezetben

mig bent folyt a dijkiosztás - az összes tanár jelenlétében -a bejárati ajtó mellett észrevettem egy nylonzacskóba becsomagolt füzetpaksamétát, 50-es számmal



az iskola 50. évfordulójára adhatta ki a Marosvidék (2018-ban?)

belelapoztam

ismerős rajz, Timi lányom grafikája (mit az IM dijazottak oklevelébe "gyártott" még iskoláskorában



minden fejezet előtt, meg olvasom a nevét az Istók Margit dijasok közt, 1994-ben , 9 évesen, először kapta meg, (akkor még élt Istók Margit, igy megvolt a személyes kapcsolatuk,) majd 5 évre rá még egyszer kamarazenészként is 



meg ott a neve  zenekonzervatórimba felvettek közt is  (amivel nem élt...)



(megvettem, kettőt, támogatói jegyként 1000-1000Ft.igy legalább nem ingyen hallgattam a hangversenyt

ami különben eltekintve a zavaró tényezőktől szép volt, de rövid



nekem egy fuvolás tanárnő volt felfedezés

újabb kedvenc Piezzolám különösen szépen játszotta egy másik fuvola tanárnővel







1 megjegyzés: