2024. március 23., szombat

bocsánat, gumibot

 az udvariasság kiment a divatból, sose voltam udvarias önmagáért, de

vannak dolgok amik túlmutatnak a szabályokon, amit zsigerből érez az ember, főleg azt, hogy nem zavarok másokat!

persze lehet, hogy mindenre figyelmtetetni kéne bennünket  előbb?

sose felejtem el . utaztunk, és az almacsutkát úgy dobtam be az ablak alatti kis szeméttartóba, hogy a karomal kénytelen voltam a mellettem levő nagynénim előtt ezt tenni

rám szólt, csodálkoztam, de szégyenkezve tudomásul vettem - és megjegyeztem!


a napokban a menzán a pénztár előtt állni kellett mert a pénztárosnő eltűnt. 

a tálca előttem-mellettem,  a pult párkányán, mögötte a kancsók meg poharak készenlétbe

jött egy kapucnis lány és one zsenir az ételem fölött átnyúlt 3 hatalmas köves giccsgyűrűjével a poharakhoz

nem birtam ki, valami rosszalló megjegyzést tettem,..

még mindig nem jött a pénztáros nő , jött viszont egy másik lány aki még jobban bevacakolt az ételembe ...

na de hogy teljes legyen a kép, az első lány megint jött, és képzeljétek el azt mondta, hogy BOCSÁNAT

elolvadtam

vagy hallotta a dorgálásom, vagy megjött a jóérzése?


később láttam- hallottam mert fennhangon beszélt az iskolaőr

kb ott állt meg ahol imént a kapucnis lány

elnéztem a gumibotját

azért remélem nem használja!!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése