2024. március 14., csütörtök

...rossz ember nem lehet

 becsípődött egy ideg a jobb derekamba egy rossz biciklis mozdulatomtól, s ahelyett hogy csökkenne, egyre erősebben már-már elviselhetetlenebbül fáj, úgy hogy mozdulni is alig birok, meg fáj már ha nem mozgok akkor is..

mégis csak felhivom az orvosom, igy ünnepek előtt - döntök

az asszisztensnő veszi fel a kagylót (aki különben mindig nagyon készséges)

de egy idő után csak megkérdem a doktor úr nincs bent?

de, csak locsolja a virágokat

hű de megnyugodtam, jó ember, ezek szerint, de nem jön a telefonhoz, az asszisztemső közvetit, igy ad (irat) valami fájdalomcsillapitót meg kenőcsöt, remélem használni fog...kár hogy nem vagyok virág!... (akkor tán több törődést kapnék :)

2 megjegyzés:

  1. Gonda Julia
    Avagy virag vagy te, hazám ifjúsága? (Petőfi 1847)

    Gonda Julia
    Zsuzsanna Csurgó köszönöm az együttérzést! 😉

    Erzsebet Bodzsár
    Virág! Bizony! Az orvoslás viszont elvirágzott! 😪

    Gonda Julia
    Erzsebet Bodzsár de mintha hatna az orvosság. Igaz, opiát.Csak 5 napig lehet szedni. de addigra remelem elmúlik.En meg már rég elvirágoztam....

    Judit Magyarósi
    Én ilyenkor elkeseredek ! Törödés , figyelmesség !! - hova tüntek ?
    Jobbulást Juli !

    Gonda Julia
    Judit Magyarósi én kinomban humorizálgatok 🙂 (örüljek hogy élek 🙂 De tán használ amit kaptam,. ez a fő... Köszönöm a jókívánságod!

    VálaszTörlés
  2. Bezi Gina
    mielőbbi gyógyúlást 😘😘

    Bezi Gina kösz, nem akarom elkiabálni de remekül hatnak ezek a (csoda)szerek!

    VálaszTörlés