2024. március 9., szombat

minden ember halandó

 Ebédelni megyek amenzára, a sógornőm jön onnan...

Kérdi: Tudod, hogy meghalt Laci?

Nem, nem tudtam!

Már  febr 18-án....

(Egy héttel a nászom előtt)

Nagyon sajnálom

Már nagyon beteg volt, nem is volt igazi élete, de akkor is,..

Azt is tudom, még logikai, filozófia  tanulmányaimból, hogy "Minden ember halandó"

(Tovább  is: ha X ember, akkor X is halandó)

De mindig felkavar, és meglep, pláne ha az épp haló esedékes Xnek van-volt némi közöm hozzá...

3an voltak fiútestvérek a férjemék, most mér mind oda...

...

Bemegyek kávézni a sütisarokba, az ujságokban nincs sok olvasni való, de újabban megfejtem a keresztrejtvényeit, (kb 4 perc alatt) ,most nem elégedtem  meg a maival, hozok egy régebbit is, és mit látok ,a gyászjelentéseknél: egy ismerős név a múlból

SEBŐK MARGIT

valamikor rég kolleganőm volt egy-két évig, (azóta se láttam s nem halliottam róla) elő is ugrik a fiatal, kerek arca, rövid barna, göndöres  haja...

s a teljes hir:

FRÁNYŐ ANTALNÉ

SEBŐK MATILD ILONA

78 éves korábantragikus hirtelenséggel elhűnyt

Szűk családi körben vettünk tőle bűcsűt

nagymama , édesanya, feleéssg volt

én azt hiszem, még fiatal lányként , esetleg asszonyként ismertem, akkr mlg nem volt csalédja...


S hogy teljes legyen a kép még álmomban is halottak ....

Feri bácsl, az én nagybátyám kopog az ajtón, (Ő már  régebben meghalt) van közös  hirünk, egy rokoni halálesetről... 


No comment!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése