2024. március 15., péntek

március 15-i koncert március 14-én

 egyébként rég is igy volt, sose aznap az ünneplések, amikor kellene

március 15 - március 15, szerintem igy is nevezzük az ünnepet!

de mi 14-én tartjuk, mert  azt mondják - a vezetőknek meg kell hallgatni, nézni személyesen a fővezetőt...(majdnem vezért írtam, jaj)

nem tudom, nem is szabadkoznak, de állítólag tegnap többen is lehettek volna az esti koncerten

s többen azt írták facebookra, hogy az volt az ok, hogy munkanap volt!

szerintem épp elegen voltunk



én mindenesetre ki se mentem a Kossuth szoborhoz ,az  utcánk végébe, megnézni, meghallgatni az ünnepi műsort, (Fúvós zenekar, Petrás Mária? Forgatósok) én ugyan kicsit belehallgattam az élő közvetítésbe, de megint felborzolta az idegeimet egy s más, pl A Habsburgok és Brüsszel - mint a szabadságot elnyomó hatalmak  egymásba mosása, de a húsvét előünneplése is, amiben a lényeg Jézus megváltási áldozata volt, meg a feltámadás , meg nem is tudom... nálunk csak a lokálpatriotizmus, meg a kereszténység  divat - "felsőbb körökben" Itt engem az is irritál mintha megfeledkeznének, kizárnák, azt a rengeteg zsidó márciusi áldozatot, akik szinte nagyobb számban vettek rész a harc eseményekben. arányaikat tekintve, mint a magyarok Node szó volt újólag felfedezett makói részvevőkről is!

kis műsor után , elindult a fáklyás felvonulás, ami nagyon impozáns is lehetett, utólag láttam, hogy a ház ablakai alatt is mentek



de én előrelátóban kimentem korán a színpad elé, hogy legyen normális ülőhelyem a koncerten (elől, szélen)

lett is, meg nem is fáztam mint sokan, mert eleve bundában mentem ki

nagyon tetszett a koncert! Igazán! Szép és felemelő volt. Minden a helyén, :Sz Csilla is, kellően visszafogta magát, s valóban ünnepélyes volt...




A zenészek is, 



szavaló fiú a gimiből...



A vendég  Varga Miklós   is remekül énekelt, átéléssel, komolysággal, erővel, ahogy kell...



mégis csak lett valami ünnepben ünnepien részem !




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése