2024. március 2., szombat

depresszió?

 megint rámtört a depresszió, azt hiszem.. s épp mikor elfogyott a kis könnyű antidepresszánsom (vagy azért?), délután elő is szedtem a régebbit

nem is akartam felkelni, illetve vissza is feküdtem, de lányom, ma korán hivott, két elmenésük köt, mert ők mindig mennek valahova, kiebrudalt...

most itt ülök, már estefelé a sütisarokban



s gondolkodoma rajtam kivülálló okokon?




nincs okom? vagy mágis? hiszen én mindent magamra veszek (mert nem vagyok sose teljesen "kívülálló"

3 megjegyzés:

  1. Gazsi Istvánné
    Elég szomorú idő volt ma

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonda Julia
      jobb lett volna ha ki se megyek, nekem kell a napsütés!

      Törlés
  2. Éva Barócziné Jantos
    Julika, az a gesztenyepüré igen depresszió - ellenesnek tűnik... Bocsi, nem szeretném elbagatellizálni a dolgot, de nem tudtam kihagyni. 💝

    Gonda Julia
    Éva Barócziné Jantos igen.s finom is
    .a már meglevő d-ra hasznos! 🙂

    Éva Barócziné Jantos
    Gonda Julia 🙂

    VálaszTörlés