2024. március 10., vasárnap

EGY LEVÁGOTT KÉP 2011


 Zsuzsa Baron

Na végre, itt az igazi Gonda Juli néz velem szembe......a szemüveged is jóóóóóóó
5
Gonda Julia
a szemüvegem tegnap elhagytam valahol...🙁
Gonda Julia
...magamat még nem...(?:)
3
Gonda Julia
vagy mégis?! 🙁
Nagy Ágnes
Ilyen elhagyás bárkivel, vagyis akárkivel előfordulhat, amihez mindig oda is biggyesztjük a "...magamat még nem...(?) megjegyzést. Nekem legalább 20 szemüvegem van, hogy legalább egy mindig a kezembe is keveredhessen. Valahonnan.
Gonda Julia
szóval ez se volt egy eredeti megjegyzés?! 🙁 (én mástól még nem hallottam ,amúgy)...viszont ez a szemüvegem közben előkerült... (én se vesztem még mindig el, teljesen:)
Brauswetter Eva
A kontakt lencsét is kiprobålhatnåd és azt biztos nem tudnåd elhagyni és pár évet még le is tagadhatnål ..Jól nézel ki
Gonda Julia
Nem zavsr a szemüveg.sőt.a korom se.
Brauswetter Eva
Nem magad miatt kell ..az unokåd lelkében kell egy emlékkép nagyon fontos / hogy emlékezni tudjunk/
Gonda Julia
Kezdettől imàdja a szemuvegeim;) azzal vagyok én neki.meg azt is nyilvan elfogadta hogy öreg vagyok.mondta is..hogy még a masik mamàjánàl is öregebb...😉
Brauswetter Eva
Imådni való unokåd van örulök hogy boldogsågot hoz az életedbe
Gonda Julia
Köszönöm.de abban is igazad van h nekem is igyekezni kell miatta... (ha szemuveggel..is)
Brauswetter Eva
Igen adni adni a szeretet csodákat tesz a gyermekek lelkében várjad Te is és boldog leszel töle
Paloczi Gabi
Julika, mier csereled a kepeidet majd minden nap?
Paloczi Gabi
Aha, ertem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése