2024. március 28., csütörtök

nem az vagyok ki voltam egykor

 megrázó élményben volt részem ma a Bankban szokásos ügyfélátvilágitási-azonositási művelet alkalmából. (amivel azt igazolom, hogy nem vagyok se pénzmosó se terrorista) S mikor már a nyilatkozat aláirásához jutottam, kiderült, hogy ez nem lett elfogadva! Másodszori próbálkozásra se. Mert hogy egész más az aláirásom, mint a mintán (mint kiderült 2012-ben ) volt. Meg is mutatták. Tényleg. Bár enélkül is tudom, hogy megváltozott az irásom, mint ahogy én magam is. (igaza van a grafológiának!)

nade igy, hogy már nem én vagyok én, azaz nem vagyok azonos önmagammal, mi a helyzet,(szabályosan kicsúszott alólam a talaj)  börtönben végzem? :) 

De azt mondta a banki hivatalnok, hogy ő már azonosított, az aláirás előtt is. Most jut eszembe hogyan? mivel? mikor az elkért személyi igazolvány fotójára se hasonlitok, az a 30 év előtti (1994-es) fotó egyáltalán nem a mostani fizimiskám mutatja....

(végül is új irásmintát vettek, 7 aláirásból csináltak egy nemlétező ideális 8-at, egy művit, ahhoz képest mér sikerült hasonlót létrehoznom, mit már elfogadott a gép

hm...

***

vigaszokat keresek, mentő körülményeket

a postán újabban arra kötelezett az alkalmazott hogy a nyugdíjam átvételét olvashatóan irjam, minden betűt ki (eredetileg mindig elnagyoltam a legvégét és egybeirtam a vezeték és utónevem - ez igy eleve eltérés az eredeti irásmódtól!

 A mintán papirra tollal írtam, s nem képernyőre, akadozva,  valami fura tollal, aminek nyoma csak utólag látszik

na és végül a legszórakoztatóbb magyarázatot lányomtól kaptam

ő csöppet se volt meglepődve

azt mondta, ez általános, s ez azzal magyarázható, hogy elszoktunk a (kiírt) kézirásunkól, egy ismerősünk irt is erről a fb-on, ő hasonlóképp járt mint én, s ezzel magyarázta

kapaszkodjak ebbe ,,,(?) álvigasz

tudom én az igazat,. Arannyal :  "nem az vagyok , ki voltam egykor"

2 megjegyzés:

  1. Éva Lévai
    Nagyon jó írás, érdeklődve olvastam a végkifejletét! Én még nem jártam így, de tanúságos, - még járhatok. Köszönöm....

    Gonda Julia
    Éva Lévai bar en is tudtam voln elöre..bár lehet hogy hiába..

    VálaszTörlés
  2. Nagy Judit
    A tisztességes embereket vegzàljàk!A terroristàkat nem köztünk kell keresni!

    Gonda Julia
    Nagy Judit ez hivatalos előíras lehet! Nem vegzáltak!!!

    Nagy Judit
    Gonda Julia Ugyan már mit kell annyiszor azonosítani az embert!Ok,hogy hivatalos !Több éve a banknàl vagyok !Inkàbb legyen elég ügyintéző ne csak időpontra lehessen menni!

    Gonda Julia
    Nagy Judit nem volt idöpontom.



    VálaszTörlés