2022. szeptember 22., csütörtök

neurológusnál

 neurológus(om)nál voltam...

mikor megkérdezte hogy vagyok , hirtelen eszembe jutott mit mondtam erre (a most ugyan nem formális) kérdésre egy régi jó izraeli ismerősömnek, (ki egyre gyakrabban jön haza, és eleveniti a "szép múltat" mikor szerinte még én is szép voltam, s csak ne legyintsek errre---) : hogy "nem mondom, hogy nem jól" - persze aztán tisztázni kellett, hogy nem is jól , nem is rosszul...., sőt... még humoromnál is..."akasztófa"...fitymáltam le, ő meg "kinek mi jut" - hát ugy látszik ő is humoránál volt... :)

(egyébként mondtam neki, hogy megtévesztő, hogy milyennek lát, mert ha eljövök otthonról disszimulálok, mert nem akarok mások előtt összeomolva mutatkozni, erre ő, korábban látott már "összeomolva"... hát mit lehet erre mondani?! )

ja, meg még azt is mondta , hogy "művészlélek" vagyok - s ezért hathatnak rám paradox módon a gyógyszerek (is)   (passz...)


1 megjegyzés:

  1. Magdolna Békési
    ez a mondat sokat mond. /művészlélekre gondolok/
    Válasz1 ó.
    Gonda Julia
    bár inkább lennék művész
    Válasz1 ó.
    Gonda Julia
    ez a szó olyan pejoratív!
    Válasz1 p.
    Zoltánné Derdák

    Válasz1 p.




    VálaszTörlés