2022. szeptember 22., csütörtök

búcsú egy iskolától

 elbúcsúztunk, elballagva a Bartók iskolából - ami eredetileg Szegedi utcaiként még az enyém is volt hatodikig (most nem mondom el miért csak eddig)...de igy ugyebár nem is ballagtam onnan...

most kényszerből...sokakkal, s gondolatban lányommal is, hiszen ő is idejárt megerősitett 8 évig (mert ő visziont még a gimiből is visszament hatodikban, annyira szerette)

addigra már ének-zenei, Bartók művészeti iskola lett.,kis iskola nagy lélekkel



én már mint gimista tanár is, mindig felfedeztem tanítványaim közt azokat, akik ebből az iskolából jöttek - kiemelkedő kultúráltságukról.- az ének, zene hatására?

most is közös énekléssel folyik a búcsúzás...kortól függetlenül...




főleg ballagási dalokkal

én a régi (már kirámolt!) osztálytermeimtől is búcsúzom...

ez volt az első osztályos:


ez meg a második-harmadikos:


ötödik-hatodik ablaka (amin sokat lógtunk)



és ajtaja


az egyik félemeleten - a rajz résznél - lányom "magyar ugarin"-jára bukkantam....



végül megkongattuk a harangot  - utoljára - én is  




végül elbűcsúztunk Varga Imre szobrától is



este lett.....




aug. 19.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése